Βάζε βραχυπρόθεσμους στόχους αποταμίευσης

όπως 20 ευρώ την εβδομάδα ή τον μήνα και όχι 200 ευρώ τον χρόνο.

Οι άνθρωποι αποταμιεύουν με μεγαλύτερη επιτυχία όταν έχουν βραχυπρόθεσμες προθεσμίες να τους δεσμεύουν.

Advertisements

Δύναμη της πρόθεσης

Μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε  θέλουμε εάν κολλάμε σε αυτό αρκετό
καιρό.

Ηellen Keller

Αρνητικές σκέψεις

Αντικαταστήστε τις αρνητικές φωνές με θετικές.

Όποτε ξεπηδά στο μυαλό σας μια αρνητική σκέψη, να τη διακόπτετε και να σκέφτεστε μια θετική.

 

Παραδείγματος χάριν, «είμαι μια χαρά άνθρωπος», «είμαι αγαπητός (-ή) όπως είμαι», «αξίζω να έχω αγάπη, φίλους και υποστήριξη στη ζωή μου», «είμαι αυτός που είμαι και σ’ όποιον αρέσω».

πώς να μειώσετε το κάπνισμα

Περιμένετε λίγη ώρα μέχρι να νιώσετε ότι η ακαπνία αρχίζει να εμφανίζεται και ανάψτε τσιγάρο μόλις γίνει «ανυπόφορο».

άγχος


Το άγχος συνήθως συνδέεται με την υπερβολική αξία που προσδίδουμε σε ένα γεγονός ή μια κατάσταση.

Ποιος είναι ο δικός σου ορισμός για τον πλούτο ;

Μην ξεχάσεις να ορίσεις τι θα πει για σένα «πλούτος»
Θες να γίνεις πλούσιος, σύμφωνοι.

Αλλά το σημαντικότερο είναι να ξέρεις πότε θα νιώσεις πλούσιος και επιτυχημένος.

Πλούτος είναι τα δισεκατομμύρια, πλούτος είναι και να έχεις απλώς αυτά που χρειάζεσαι για να ζεις άνετα ή να κάνεις αυτά που αγαπάς.

 

Aπό το κεφάλι σας στην καρδιά σας

 

Η καρδιά σας είναι το καλύτερο εργαλείο σας για να έχετε πρόσβαση στον πραγματικό σκοπό και το πάθος σας.

Ρωτήστε τον εαυτό σας τι αγαπάτε;

Ξεκινήστε τη λήψη μέτρων για να κάνετε ό, τι αγαπάτε.

Όταν εμπνέετε και συνδέεστε με τον ευτυχισμένο εαυτό σας, η έμπνευση πλημμυρίζει την καρδιά και την ψυχή σας.

Όταν οδηγείστε από την καρδιά σας, είστε φυσικά πιο χαρούμενοι και έχετε  κίνητρα να εξερευνήσετε.

Κάνοντας αυτό που αγαπάτε, θα εμπνευστείτε και θα αποκτήσετε γνώση σε ό, τι σας φέρνει τη μεγαλύτερη χαρά.

Γιατί χρειαζόμαστε μια ρουτίνα;

H ρουτίνα μας βοηθάει να καθορίσουμε τις προτεραιτότητές μας, να μειώσουμε την αναβλητικότητα και να παρακολουθούμε τους στόχους μας. Σε πολλές περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να βελτιώσει την υγεία μας. Μειώνει την εξάρτηση μας και αυξάνει την δύναμη της θέλησης, γιατί οι συνήθειες είναι πράξεις που κάνουμε επαναλαμβανόμενα και δεν χρειάζονται σκέψη
. Χωρίστε την μέρα σας σε κομμάτια
Ειδικά, αν έχετε να κάνετε κάτι που βαριέστε ή που δεν σας αρέσει καθόλου, αυτός ο τρόπος θα σας φανεί πολύ χρήσιμος, γιατί θα έχετε την αίσθηση, ότι πέρασε λιγότερη ώρα από ότι στην πραγματικότητα.
Ο Τιμ Φέρρις, συγγραφέας του «The 4-Hour Workweek«, έχει κατακτήσει αυτή την συνήθεια και μας δείχνει ένα ενδεικτικό καθημερινό του πρόγραμμα:
10 π.μ: Πρωινό
10.30-12: Ραδιοφωνικές συνεντεύξεις και παραγωγή ιδεών.
12 μ.μ: Γυμναστική
 12.30: Μεσημεριανό
13:00: Γράψιμο
17.30: Δείπνο
18.30-20.30: προπόνηση Ζίου-Ζίτσου
21:00: Δείπνο
 22:00:  Μπάνιο
 23:00 – 2:00: Χαλάρωση
Τώρα, ρίξτε μια ματιά στην δική σας μέρα και δείτε σε ποια πράγματα πρέπει να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο.

Αισθανθείτε ευγνωμοσύνη για ότι καλό σας έχει προσφέρει η ζωή , στην σκέψη και μόνο αισθάνεστε καλυτέρα.
Όσο εστιάζετε στα καλά της ζωή σας, τόσο θα σας προσφέρει με ένα ανεξήγητο τρόπο η ζωή και άλλα

Περιμένετε  λίγη ώρα μέχρι να νιώσετε ότι η πείνα αρχίζει να εμφανίζεται και καταναλώστε κάτι πριν η πείνα γίνει «ανυπόφορη»

« Older entries