Αν θέλετε να σας φανερώσει ο Άγιος Φανούριος ό,τι σημαντικό αναζητάτε φτιάξτε μια φανουρόπιτα, ευλογήστε την στην εκκλησία και αναμείνατε για τα αποτελέσματα!

Περπάτημα: Το αντίδοτο στη μοναξιά

Αν νιώθετε το στρες της μοναξιάς να συσσωρεύεται, καλό θα ήταν να πάτε για λίγο τρέξιμο ή και περπάτημα.

Πρόσφατες μελέτες έδειξαν, ότι η καταπραϋντική ιδιότητα του περιπάτου ισοδυναμεί με την επίδραση ενός ήπιου ηρεμιστικού, για αυτό και όλοι μας πρέπει να ενσωματώσουμε στο πρόγραμμά μας έναν καθημερινό περίπατο περίπου μισής ώρας.

Αν μάλιστα το περπάτημα γίνεται σε περιοχές που βρίσκονται και άλλοι συνοδοιπόροι, τότε οι πιθανότητες να μπει «τελεία και παύλα» στο συναίσθημα της μοναξιάς αυξάνονται, αφού σίγουρα ανάμεσα σε αυτούς(ες) υπάρχουν πολλοί οι οποίοι νοιώθουν να κατακλύζονται από ανάλογα συναισθήματα.

Από όποια πλευρά αν το εξετάσει κανείς, το περπάτημα μπορεί να κλειδώσει είτε προσωρινά είτε οριστικά τη μοναξιά έξω από την πόρτα του …σπιτιού.

http://www.iatronet.gr/

Η ανηδονία είναι ένα σύμπτωμα που μας δείχνει το δρόμο για αλλάγες στον τρόπο που βλέπουμε και ερμηνεύουμε  γεγονότα και καταστάσεις στην ζωή μας.

 

Οι λέξεις όμως είναι «μάγια!».  Με λέξεις γίνεται από πάντα η δημιουργία, η ευχή, η ευλογία, αλλά και η κατάρα, η καταστροφή και η ύβρις.
Αυτό που βγαίνει από ένα στόμα αλλάζει το χώρο.

Οι λέξεις έχουν δύναμη- ενέργεια, είναι δονήσεις, εκφράζουν σκέψεις, προκαλούν συναισθήματα και σ’ αυτόν που τις εκστομίζει και σ’ αυτόν που τις ακούει.

Ανάλογα με το τι θα πείτε θα προκαλέσετε την ανάλογη αντίδραση.

H  θεία δίκη επιβλέπει  τα  πάντα  και  απονέμει  στον  καθένα  αυτό  που  του  αξίζει

Αίσωπος

η ψυχική μας υγεία  βελτιώνεται ταχύτατα μέσω της κολύμβησης, μόνο και μόνο από την παρουσία μας στο νερό.

Συμβαίνει συχνά, σε δύσκολες στιγμές της καθημερινότητας μας να λέμε «να μπορούσα να ξεφύγω λίγο, να άλλαζα παραστάσεις».

Κολυμπώντας έχουμε αλλάξει παραστάσεις, πατώντας, με έναν ιδιαιτέρως εμφατικό τρόπο “PAUSE” στη καθημερινή ρουτίνα.

Αποτέλεσμα; Η επιθυμία μας για υγεία ψυχής και σώματος, σίγουρα μπορεί να εκπληρωθεί κολυμπώντας.

Κάθε πρωί που θα ξυπνάτε, να έχετε στο μυαλό σας αυτή τη λίστα:

«Να σκέφτεσαι θετικά.

Να τρως υγιεινά.

Να ασκείς το σώμα σου.

Να ανησυχείς λιγότερο.

Να δουλέψεις σκληρά.

Να γελάς συχνά.

Να κοιμάσαι καλά.

Επανάληψη…»

να θυμάστε τον χρυσό κανόνα

πως όταν έχουμε συμπτώματα που επιμένουν περισσότερο από τρεις ημέρες και δεν δείχνουν σημάδια βελτίωσης, πάμε στον γιατρό.

Έτσι, ακόμη κι αν αποδειχτεί ότι δεν χρειαζόταν, θα πάψουμε να ανησυχούμε άδικα, ενώ αν όντως χρειάζεται η παρέμβαση του γιατρού, θα απαλλαγούμε από το όποιο πρόβλημα μια ώρα αρχύτερα.

τρέχουσα πρόοδος,προβλήματα και επιδιώξεις

Συλλογιστείτε μία από αυτές  τις  ερωτήσεις  κάθε μέρα  ή κάθε  εβδομάδα.

Υπάρχει  οποιαδήποτε  κατάσταση  ή σχέση που  νιώθετε  ότι  είναι  ανεπίλυτη  ή  που  σας  δημιουργεί  άγχος  .

Ξέρουμε  πως  αν  χρωστ’αμε  σε  κάποιον  εξήγηση , ένα  συγνώμη , ένα τηλεφώνημα , αυτό αποζυμά  κάποιο  μικρό  μέρος  της  ενέργειάς  μας  μέχρι  να  το  επιλύσουμε.

Το  ίδιο  ισχύει  αν  αποφασίσουμε   να  κάνουμε  κάτι  , αλλά  νιώθουμε  ότι  υπάρχει  κάποιο  πρόβλημα  ,  ότι  κάτι  δεν  πάει  καλά .

Το  να  θάβουμε  τα συναισθήματά  μας   ή  να  καθυστερούμε  στην  αντιμετώπιση  ενός  ζητήματος  απλώς  αυξάνει  αυτή  τη  διαρροή  ενέργειας .

Ζητήστε  βοήθεια  από το  σύμπαν  για  να  επιλύσετε  την  κατάσταση.

Ακολουθήστε  τις  διαισθήσεις  σας.

Προσέξτε  ότι  θα  εμφανιστεί  κάτι που  θα  σας  ανεβάσει  στο  επόμενο  επίπεδο.

Υπάρχει  κάτι  που  να  σας  προκαλεί  έστω  και  μια  μικρή  απώλεια  ενέργειας ;

Κάντε  ένα  κατάλογο  με  όλες  τις  καταστάσεις  για  τις  οποίες  θα  θέλατε  να  είναι  διαφορετικά  τα  πράγματα .

( π.χ. Θα  ήθελα  να  μην  ήμουν  υποχρεωμένος  να  πάω  στη  συνέλευση  την  επόμενη  εβδομάδα , θα  ήθελα  να  ξέρω  τι  έχει  ο  σκύλος  , το  κομπιούτερ , το  αυτοκίνητο κ.λ.π )

Όταν  αντιληφθείτε  τι  σας  προκαλεί  τη  διαρροή  ενέργειας  και  το  γράψετε  ,  μπορεί  να  πάρετε  απάντηση  ή  να  νιώσετε  μια  μεταλλαγή  της  κατάστασης   πολύ  γρήγορα.

Επιλέξτε μια από τις συγκεκριμένες προθέσεις σας, και περάστε
μια εβδομάδα ή δύο εργαζόμενοι άμεσα σε αυτή. Να είστε ήρεμοι και υπομονετικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας, σκεπτόμενοι  συνεχώς για εάν θα λειτουργήσει ή όχι. Μην ανησυχείτε   για το  πόσο
γρήγορα θα φανερωθεί , γιατί αυτό ακριβώς  θα  γίνει ενάντια στην
πρόθεσή σας

καμία κατάθλιψη δεν είναι αναίτια, ενώ οι αιτίες της συνήθως σχετίζονται είτε με την υπάρχουσα πραγματικότητα, είτε με τον τρόπο αντίληψής της.

http://www.psychologia.gr

« Older entries
Follow

Ενημερωθείτε για κάθε νέα δημοσίευση στο email σας.

Μαζί με 70 ακόμα followers