Αν είσαι σπίτι, κάνε μια τρελή φασίνα και απόλαυσε κατόπιν το μεγάλο κατόρθωμά σου!

Όσο κι αν κουραστείς, η ευτυχία που σου προσφέρει ένα ήρεμο και τακτοποιημένο περιβάλλον, δεν συγκρίνεται με τίποτα.

Αν πίνετε ένα φλιτζάνι χαμομήλι πριν τον ύπνο θα σας βοηθήσει πολύ να κοιμηθείτε ανάλαφρα, σαν πουλάκι!

Το να είστε υγιείς και να απολαμβάνετε ποιοτικές στιγμές χαλάρωσης με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, έχει σημασία!

Ο  κάθε άνθρωπος  είναι …τόσο ευτυχισμένος όσο του επιτρέπει το μυαλό του…

A. Lincoln

Να μερικές πιθανές λύσεις για τη μείωση ή την εξάλειψη του άγχους
1. Αλλάξτε μία ή περισσότερες από τις αιτίες του καθημερινού σας στρες
2. Βρείτε λόγους να είναι ευγνώμονες
3. Γιορτάστε τη ζωή κάθε μέρα
4. Μιλήστε με κάποιον σχετικά με τις ανησυχίες σας
5. Ζητήστε υποστήριξη από τους φίλους σας και την οικογένεια
6. Κάντε κάτι που αναβάλλετε συνέχεια
7. Οργανωθείτε και καθαρίστε την ακαταστασία
8. Γίνετε πιο ευέλικτοι και, γιατί όχι, αφεθείτε στη ροή των πραγμάτων
9. Βρείτε τους τρόπους να πείτε όχι σε υπερβολικές απαιτήσεις όσον αφορά το χρόνο σας
10. Δημιουργήσετε χώρο στη ζωή σας για περισσότερες δραστηριότητες διασκέδασης
11. Ακούστε τη μουσική που σας κάνει να νιώθετε καλά στο σπίτι ή κατά τις μετακινήσεις σας με το αυτοκίνητο
12. Κάντε ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο
13. Απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας
14. Υιοθετείστε κάποια πρακτική χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός, οι βαθιές αναπνοές, το τtai chi
15. Κάντε ένα μασάζ τακτικά
16. Ασκηθείτε τακτικά η γίνετε πιο δραστήριοι στην καθημερινή σας ρουτίνα
17. Κοιμηθείτε αρκετά. Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε περισσότερο το πρωί, πηγαίνετε για ύπνο μία ώρα νωρίτερα το βράδυ
18. Ακολουθήστε μια πιο υγιεινή διατροφή
19. Ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση καφεΐνης, νικοτίνης, αλκοόλ
20. Κάντε διατάσεις κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας σας, ειδικά τους μυς που αισθάνεστε πιο μπλοκαρισμένους

Της Νάνσυς Μαλλέρου

http://www.myworld.gr

Ποτέ μην αφήσεις μια άσχημη μέρα να σε κάνει να νιώθεις ότι έχεις μια άσχημη ζωή.

έλλειψη αυτοπεποίθησης»

Οι άνθρωποι που συνηθίζουν να μην βλέπουν την μαγεία της ζωής και να ξεχωρίζουν την ευτυχία στις μικρές στιγμές της απόλαυσης νιώθουν οι ίδιοι άσχημα με τον εαυτό τους και την εικόνα τους.

Νιώθουν ανασφάλεια και κρύβονται πίσω από αυτό το πέπλο της μαυρίλας.

Αν τώρα αποφασίσετε πως με κάποιο τρόπο θέλετε να τους βοηθήσετε, τότε το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τους βοηθήσετε να πιστέψουν στον εαυτό τους.

Αρχική

Διαχείριση σκέψης

Οι ασκήσεις διαχείρισης της σκέψης είναι χρήσιμες όταν ένα άτομο βασανίζεται από συνεχείς ή επαναλαμβανόμενες αρνητικές σκέψεις. Υπάρχει μια σειρά από τεχνικές, όπως για παράδειγμα ο αντιπερισπασμός, όπου χρησιμοποιώντας ευχάριστες σκέψεις μπορεί να σας βοηθήσει να τραβήξετε την προσοχή σας μακριά από τις δυσάρεστες. Εναλλακτικά, αναπτύξτε μια σειρά από προτάσεις που θα εξουδετερώσουν τις ανησυχητικές σκέψεις (π.χ. «Αυτό είναι δύσκολο, αλλά έχω περάσει και χειρότερα και τα πήγα μια χαρά» ή «Κουράγιο, αυτό δεν θα διαρκέσει για πολύ ακόμα».

http://www.iatropedia.gr

 

θυμηθείτε να μην παίρνετε στα σοβαρά τόσο πολύ την ζωή.

Το γέλιο κυριολεκτικά σταματάει την κακή διάθεση, γι αυτό μην ξεχάσετε να γελάσετε σήμερα!

το μυστικό της ζωής

Καλύτερος συνοδοιπόρος, φίλος, εραστής  από τον ίδιο σου τον εαυτό ποτέ δεν θα υπάρξει …

Να τον αγαπάς τον εαυτό σου, να τον πηγαίνεις βόλτα, να του αγοράζεις όμορφα ρούχα, να του μιλάς όμορφα, να του αγοράζεις εμπνευσμένα βιβλία, να τον πηγαίνεις ταξίδια, να τον θρέφεις σωστά.

http://www.thessalonikiartsandculture.gr

« Older entries
Follow

Ενημερωθείτε για κάθε νέα δημοσίευση στο email σας.

Μαζί με 73 ακόμα followers