Η καταπολέμηση του άγχους επιτυγ­χάνεται με τα εξής βήματα

Το άγχος μπορεί να είναι ένα δημιουργικό συναίσθημα που μας κρατά σε εγρήγορση και ετοιμότητα. Αν όμως τα συμπτώματάτου είναι έντονα, αν αγχωνόμαστε υπερβολικά συχνά και για ανούσιους λόγους, αν το άγχος αρχίζει να μας φέρνει εμπό­δια στη σχολική, επαγγελματική, οικογενειακή, κοινωνική και προσωπική μας ζωή και αν δεν μπορούμε πια να το ελέγξουμε μόνοι μας, τότε δεν είναι σε φυσιολογικά επίπεδα, έχει πάρει παθολογικές διαστάσεις. Η καταπολέμηση του άγχους επιτυγ­χάνεται με τα εξής βήματα:

1.

παραδοχή του προβλήματος

2.

εντοπισμός αιτίων του άγχους

3.

παρατήρηση του πώς εκδηλώνεται το άγχος

4.

φροντίδα εαυτού

5.

αλλαγές στον τρόπο σκέψης

6.

σωματική άσκηση

7.

ισορροπημένη διατροφή

8.

γέλιο

9.

ασκήσεις χαλάρωσης

10.

χόμπι

11.

συζήτηση, εξωτερίκευση συναισθημάτων

12.

ψυχοθεραπευτική (ή και φαρμακευτική) αγωγή, αν τα συ μπτώματα είναι σοβαρά.

 

boro.gr

 

 

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: