άσκηση ευγνωμοσύνης

Μπορούμε να βάλουμε ξανά την ευγνωμοσύνη στη ζωή μας!

Χρειάζονται μόνο 3′ λεπτά.

Αφιερώνουμε 3′ κάθε μέρα, ίσως καλύτερα όταν πλησιάζει στο τέλος της, και σκεφτόμαστε τρία καλά πράγματα που μας συνέβησαν.

Είναι ένα θετικό συναίσθημα από μόνη της και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως στρατηγική επιβίωσης.

Κάθε αρνητική εμπειρία μπορεί να προσεγγισθεί με έναν θετικό τρόπο, εκφράζοντας την ευγνωμοσύνη μας πχ σε περίπτωση που αν πέσουμε και σπάσουμε το πόδι μας, να νιώθουμε ευγνώμονες που δε σπάσαμε και τα δύο.

6 σχόλια »

  1. FIJOLh Appreciate you sharing, great blog.Really looking forward to read more. Great.

  2. A big thank you for your article. Great.

  3. Wow, great blog.Much thanks again. Fantastic.

  4. I loved your blog article.Much thanks again. Want more.

  5. I think this is a real great article post. Much obliged.

  6. Thank you for your post.Really looking forward to read more. Keep writing.


{ RSS feed for comments on this post} · { TrackBack URI }

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: