Από το βιβλίο Οικιακής Οικονομίας Α’ Γυμνασίου

Πρωινό
  • Γάλα με δημητριακά ολικής άλεσης
  • Ψωμί με τυρί
  • Ψωμί με ταχίνι (ή βούτυρο) και μέλι
  • Ψωμί με βούτυρο και μαρμελάδα
  • Ψωμί με ελιές και τομάτα
Ενδιάμεσο γεύμα στο σχολείο
  • Κουλούρι σουσαμένιο
  • Σταφιδόψωμο
  • Σπανακόπιτα ή τυρόπιτα
  • Σάντουιτς ή τοστ από ψωμί ολικής άλεσης με τυρί και ντομάτα
  • Ένα κομμάτι κέικ ή τσουρέκι
  • Φρούτα
Μεσημεριανό γεύμα ή κύριο γεύμα της ημέρας
  • Μια ημέρα της εβδομάδας κοτόπουλο με πατάτες στο φούρνο
  • Μια ημέρα της εβδομάδας κόκκινο κρέας με ρύζι (πχ. Λεμονάτο, κοκκινιστό) ή κρέας με λαχανικά και ψωμί (πχ. Φρικασέ, χοιρινό σελινάτο, μοσχάρι με μελιτζάνες)
  • Μια ημέρα της εβδομάδας ψάρι/Θαλασσινά με χόρτα ή πλακί ή ψαρόσουπα ή τηγανισμένο
  • Μια ημέρα της εβδομάδας μακαρόνια με τις αγαπημένες μας σάλτσες ή παστίτσιο ή γεμιστά
  • Μια ημέρα της εβδομάδας φακές ή φασολάδα ή ρεβίθια ή άλλο όσπριο με ψωμί, ελιές, τυρί ή ψάρι καπνιστό
  • Μια ημέρα της εβδομάδας ένα λαδερό, όπως φασολάκια, αρακάς, αγκινάρες, ιμάμ, μπριάμ με ψωμί και τυρί
  • Ο,τι επιθυμήσαμε ή ό,τι προκύπτει στη βόλτα με την οικογένεια ή τους φίλους μας πχ. Μουσακάς, πίτες, σουβλάκι, φαγητό σε ταβέρνα ή εστιατόριο και ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή μας, ίσως και μαζί με αναψυκτικό και γλυκό
Συνοδεύουμε τα παραπάνω γεύματα με ωμή (πχ. Χωριάτικη, μαρουλοσαλάτα) ή βρασμένη (χόρτα, κολοκυθάκια) σαλάτα, όταν το κύριο πιάτο δεν περιέχει λαχανικά.
Απογευματινό 
Φρέσκα φρούτα ή ένα ποτήρι χυμό
Βραδινό γεύμα
  • Ψωμί με τυρί
  • Ψωμί με αβγό
  • Ψωμί με ελιές
  • Γιαούρτι με φρούτα και ξηρούς καρπούς
  • Κρέμα ή ρυζόγαλο
  • Χορτόπιτα ή τυρόπιτα
  • Το ίδιο φαγητό με το μεσημεριανό, αλλά σε μικρότερη ποσότητα
Από το βιβλίο Οικιακής Οικονομίας Α’ Γυμνασίου
Αρέσει σε %d bloggers: