Ρυθμίστε την αναπνοή σας.

Για μερικές ημέρες παρατηρήστε την αναπνοή σας.

Μήπως είναι πολύ γρήγορη και ρηχή;

Αυτό σας προκαλεί κούραση και νωθρότητα.

Η αναπνοή μας πρέπει να είναι βαθιά και ρυθμική, γεμίζοντας το θώρακα με αέρα, που πρέπει να μένει για λίγο μέσα μας και να βγαίνει ολόκληρος.

Δύο φορές την ημέρα αφιερώστε δύο λεπτά για βαθιές, αργές ανάσες, που θα σας μάθουν να αναπνέετε σωστά.

Αναπνέουμε με σκοπό την οξυγόνωση του εγκεφάλου, που μας χαρίζει διαύγεια κι ενέργεια.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: