Να μερικές πιθανές λύσεις για τη μείωση ή την εξάλειψη του άγχους
1. Αλλάξτε μία ή περισσότερες από τις αιτίες του καθημερινού σας στρες
2. Βρείτε λόγους να είναι ευγνώμονες
3. Γιορτάστε τη ζωή κάθε μέρα
4. Μιλήστε με κάποιον σχετικά με τις ανησυχίες σας
5. Ζητήστε υποστήριξη από τους φίλους σας και την οικογένεια
6. Κάντε κάτι που αναβάλλετε συνέχεια
7. Οργανωθείτε και καθαρίστε την ακαταστασία
8. Γίνετε πιο ευέλικτοι και, γιατί όχι, αφεθείτε στη ροή των πραγμάτων
9. Βρείτε τους τρόπους να πείτε όχι σε υπερβολικές απαιτήσεις όσον αφορά το χρόνο σας
10. Δημιουργήσετε χώρο στη ζωή σας για περισσότερες δραστηριότητες διασκέδασης
11. Ακούστε τη μουσική που σας κάνει να νιώθετε καλά στο σπίτι ή κατά τις μετακινήσεις σας με το αυτοκίνητο
12. Κάντε ένα χαλαρωτικό ζεστό μπάνιο
13. Απενεργοποιήστε το τηλέφωνό σας
14. Υιοθετείστε κάποια πρακτική χαλάρωσης όπως ο διαλογισμός, οι βαθιές αναπνοές, το τtai chi
15. Κάντε ένα μασάζ τακτικά
16. Ασκηθείτε τακτικά η γίνετε πιο δραστήριοι στην καθημερινή σας ρουτίνα
17. Κοιμηθείτε αρκετά. Αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε περισσότερο το πρωί, πηγαίνετε για ύπνο μία ώρα νωρίτερα το βράδυ
18. Ακολουθήστε μια πιο υγιεινή διατροφή
19. Ελαχιστοποιήσετε την κατανάλωση καφεΐνης, νικοτίνης, αλκοόλ
20. Κάντε διατάσεις κατά τη διάρκεια όλης της ημέρας σας, ειδικά τους μυς που αισθάνεστε πιο μπλοκαρισμένους

Της Νάνσυς Μαλλέρου

http://www.myworld.gr

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: