Το νερό μπορεί να προκαλέσει κορεσμό, μας κάνει να νιώθουμε το στομάχι μας γεμάτο.

Αν πριν καν ξεκινήσουμε το γεύμα μας, αισθανόμαστε ήδη πιο χορτάτοι, αυτό επηρεάζει την απόφασή μας ως προς τι θα καταναλώσουμε στη συνέχεια.

Πιείτε ένα-δύο ποτήρια νερό πριν από το μεσημεριανό και το βραδινό σας και, πιθανότατα, θα καταναλώσετε πολύ μικρότερη ποσότητα φαγητού χωρίς καν να προσπαθήσετε.

Πηγή: Ο πιο σίγουρος τρόπος για να χάσεις βάρος χωρίς άσκηση και δίαιτα!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: