Πώς να νιώσετε καλύτερα

1. Κάντε μια λίστα με όλα όσα έχετε στη ζωή σας, από τα πιο μικρά ως τα πιο μεγάλα.

2. Νιώστε την ευγνωμοσύνη για όσα έχετε.

3. Επιβραβεύστε τον εαυτό σας για όσα έχετε κάνει μέχρι σήμερα.

4. Μην το ρίξετε στο φαγητό, στο ποτό ή σε ο,τιδήποτε σας κάνει να καλύπτετε πρόχειρα το κενό και τη θλίψη που νιώθετε. Μην κάνετε κακό στον εαυτό σας.

5. Γράψτε τι είναι αυτό που σας προκαλεί φόβο. Μήπως κάτι που όταν είσαστε μικρότερη σας είχε απογοητεύσει; Καθησυχάστε τον εαυτό σας, ηρεμήστε τον!

6. Πάντα να θυμάστε αυτό που λένε οι Κινέζοι:”Θα περάσει κι αυτό” και σκεφτείτε πώς θα βλέπετε αυτή τη στιγμή που νιώθετε πως όλα σας πάνε στραβά, έπειτα από μερικούς μήνες ή χρόνια!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: