Archive for Ιανουαρίου, 2018

Ξέρετε πώς λειτουργεί το αντικαταθλιπτικό ;

Ενισχύει τον νευροδιαβιβαστή ντοπαμίνη.

Ακριβώς το ίδιο κάνει και η ευγνωμοσύνη.

Ξέρετε πώς λειτουργεί το αντικαταθλιπτικό ;

Ενισχύει τον νευροδιαβιβαστή σεροτονίνη.

Το ίδιο ακριβώς κάνει και η ευγνωμοσύνη.

Από το βιβλίο του Alex Korb «The Upward Spiral»

10 κλειδιά για μια πιο ευτυχισμένη & ισορροπημένη ζωή

Εκπλήρωση του Τάματος

Όταν τάξεις κάτι στον Θεό μην αργήσεις να το εκπληρώσεις, γιατί δεν αρέσουν στον Θεό οι επιπόλαιοι.

Εσύ λοιπόν ό,τι τάξεις να το εκπληρώνεις.

Καλύτερα να μην τάξεις, παρά να τάξεις και να μην εκπληρώσεις το τάμα σου.

Δεν μπορούμε επίσης να κάνουμε τάμα που να αφορά άλλα πρόσωπα, ή πράγματα και θέματα που δεν αφορούν άμεσα εμάς. Επίσης δε μπορούν να αναφέρονται σε άλλους χωρίς την συγκατάθεσή τους.

Προσοχή χρειάζεται και στο αντικείμενο του τάματος, το οποίο θα πρέπει να είναι καλό και άγιο.

Ό,τι είναι ανώφελο και άπρεπο δεν μπορεί να γίνεται αντικείμενο ταμάτων.

http://www.ekklisiaonline.gr

Αγχος και στρες

Εάν το άγχος αποτελεί στοιχείο του χαρακτήρα σου, φρόνιτσε να το αποβάλεις το συντομότερο δυνατό, αν δεν θέλεις να γεράσεις πριν την ώρα σου.

Οι ειδικοί υποστηρίζουν ότι το στρες «γράφει» στο πρόσωπό μας με αποτέλεσμα να δείχνουμε από 5 έως και 10 χρόνια μεγαλύτεροι.

Άραγε το βασικό νόημα της ζωής είναι να έχεις παρέα πάση θυσία και ανεξάρτητα από την ποιότητα της σχέσης;

Αν νομίζεις πως η ευτυχία είναι ένα μεγάλο σπίτι, ένας παχυλός μισθός και πολλοί φίλοι, κάνεις λάθος.

Η ευτυχία είναι στα μικρά, στις καθημερινές στιγμές.

Ποιος είναι ο ορισμός της ευτυχίας?

Πώς μπορούμε να πούμε για έναν άνθρωπο ότι είναι ευτυχισμένος?

Είναι υποκειμενική η έννοια της ευτυχίας ή υπάρχουν κάποιες καταστάσεις στις ζωές μας που δημιουργούν την ευτυχία?

Θα μπορούσε να ειπωθεί ότι ένας άνθρωπος είναι ευτυχισμένος όταν νιώθει σε γενικές γραμμές καλά και δεν έχει κάποια σταθερή πηγή δυσάρεστων συναισθημάτων.

Η κατάσταση αυτή όντως είναι καθαρά υποκειμενική, καθώς οι ανάγκες των ανθρώπων εξατομικεύονται ανάλογα με τις βιωματικές τους ιδιότητες και με τις τρέχουσες ιδιαιτερότητες του περιβάλλοντος.

Για παράδειγμα στην εποχή του πολέμου η πηγή της ευτυχίας για αρκετούς θα μπορούσε να ήταν η λήξη του πολέμου, ενώ σε μια εποχή της ειρήνης οι προσδοκίες και οι προτεραιότητες μπορούν να αφορούν τελείως διαφορετικές έννοιες.

πηγη http://psychologia.gr

Εκτονώστε το άγχος σας μιλώντας σε έναν άνθρωπο που εμπιστεύεστε.

Συζητήστε μαζί του όλα όσα σας προκαλούν στρες και είναι πολύ πιθανό να ακούσετε χρήσιμες συμβουλές.

Μην ξεχνάτε ότι το μέγεθος των προβλημάτων μειώνεται, όταν τα μοιράζεστε με άλλους.

Να γνωρίζεις ότι 90% των ασθενειών είναι ψυχογενούς αιτιολογίας.

Παρατήρησε τη ζωή σου και τις πεποιθήσεις σου.

Απολαύστε τα απλά πράγματα

Άκου την αγαπημένη σου μουσική
Πάρε τηλέφωνο κάποιον που σε υποστηρίζει
Κάνε μια βόλτα στη φύση

Κάνε διαλογισμό: Ο διαλογισμός είναι ό,τι καλύτερο μπορείς να κάνεις όταν βρίσκεσαι «κολλημένη» σε αρνητικές σκέψεις.

Όταν συμβαίνει αυτό ξεκίνα να εισπνέεις και να εκπνέεις με αργό ρυθμό μέχρι να νιώσεις ανακουφισμένη.

« Previous entries